Jsem řidič !

2017/03/28

Možná už to víte a možná taky ne. Právě uplynuly tři měsíce od doby, co jsem dostala řidičák. A proto jsem se dneska s vámi chtěla podělit o všech věcech, co k tomu patří. Musím přiznat, že jsem se na řidičák těšila dlouho a pro mě je to něco, co k osmnáctinám prostě patří. Autoškola mě nenaučila úplně všechno a potvrzuji, že řídit se opravdu naučíte až začnete jezdit sami a všechno si vyzkoušíte. Pak se začnete zlepšovat ze dne na den. 
Koukněte se jaké je mé vysněné auto, a co nesmí u vás jako správného řidiče chybět. 

ZKUŠENOSTI S AUTOŠKOLOU

S autoškolou jsem začala někdy na konci září a zkoušky jsem měla myslím, že 14. prosince. Ano, trvalo mi to poměrně dlouho (vlastně skoro 3 měsíce), ale byla to hlavně moje vina, protože jsem na to moc neměla čas, pořád se něco dělo. Chci říct, že jsem nikdy předtím auto neřídila. Možná jednou nebo dvakrát jsem s taťkou byla jezdit na parkovišti, ale to už během jízd. Autoškola mě poměrně stresovala. Hlavně to, že jsem pořád něco dělala špatně a učitel viděl stále nějaké chyby. Co se zkoušek týká, tak na testy jsem se připravovala nějaké tři dny. Kdo neví, tak zkoušky se skládají ze dvou části, písemné, kde píšete test, ze kterého můžete obdržet max. 50 bodů a minimálně 43 bodů k úspěšnému absolvování. Druhá část je praktická a to už jedete autem.
Já z testové části obdržela 49 bodů a praktická část proběhla lépe než jsem si představovala. Řídila jsem možná 10 minut.

CAR MUST HAVES

Od té doby, co jezdím autem, což jsou nějaké dva měsíce jsem se ještě nedostala k tomu, pořádně ho vybavit. Některé doplňky jsou "až moc", třeba růžový chlupatý potah na volant, ale kdo by ho nechtěl. Hlavně na Ebay mají výborné vychytávky za pár korun. Mezi mé absolutní must haves patří : chlupatá koule ke klíčím, držák na mobil a vůně. 

DREAM CAR

Jako každý mám i já své "dream car" a není to nic, co by jste ode mně nečekali. Líbí se mi malá auta, které jsou úplně nejlepší do města a hlavně na parkování. Moje číslo jedna je Mini Cooper a nejlépe ten ve verzi cabrio. K zahození není taky Fiat 500, ale ta cena za tak malé auto je šílená na třetím místě nesmí chybět Volkswagen Beetle, známý jako brouk. Hlavně aby to bylo cabrio. Které se vám líbí nejvíce ? 
sponzorováno AAA

4 komentáře

  1. Tak to ti blahoželám :) A tie vysnívané autá... <3 Ach, neviem prečo, ale strašne sa mi páči ten fiat <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjoooo mě to čeká na podzim, fuu! Každopádně gratulace a ten růžovej šílenej potah chci vidět! :D
    P.S.: jsem zpěěěět na blogu
    P.SS.: jako PART TIME blogerka

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si pamätám, keď som s otcom asi v 14 jazdila na parkovisku a nejako som prudko pridala a začala zmätkovať, no v zkratke tento zážitok ma natoľko poznamenal, že v blízkej budúcnosti nemám vodičák v pláne :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.