NEW IN

2016/10/10

Zdravím vás,
mám za sebou náročný víkend a už od pátku jsem plnoletá, ale o tom bude nejspíše příští článek. Dnešní new in mi trval týden a teď už vím, že mi polovina věcí chybí. 
Přemýšlím nad tím, co mi na podzim schází a momentálně nemám vyhlídnuté žádné must have. Kromě nějakého kabátku. Jako koupi měsíce označuji asi boty, ikdyž jsem je včera měla poprvé na sobě. Objednávala jsem si je s tím, že je budu mít na sport, ale jsou tak pohodlné, že je asi budu nosit i do školy. 
Musím se přiznat, že jsem porvé objednávala z nějakého velkého čínského eshopu a podle mě ty věci nevypadají tak hrozně a jsou identické jako na obrázku. Jedinou vyjímkou je kabelka ve tvaru cupcaku, které se pořád odepíná řemínek.

šaty - tady
kabelka - tady
mikina - tady
kabelka - Bershka
dlouhý cardigan - sh
 sh
sh
boty - casnaboty
sh
tričko - shein
midi sukně - sh
spartoo

9 komentářů

  1. Super věci. Cupcake taška je správný úlet, i když se třeba brzo rozpadne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To drevo ako pozadie je peckové! Veľmi ma zaujala tá cupcake kabelka. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé nákupy :) Jinak ty poslední botky vypadají skvěle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Máš fakt dobrý vkus, všechno se mi moc líbí :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Super přírůstky, líbí se mi opravdu všechno. Hlavně to první triko!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne veci. Máš super vkus. Teším sa na ďaľší článok. P.S. Všetko najlepšie :)
    Colorful blog

    OdpovědětVymazat
  7. No to néé, ta kabelka to je dokonalost! A máš úžasné fotky a vkus!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  8. krásne veci, a všetky originálne nafotené :)
    veľmi pekný blog :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.