Cupcake bag

2016/10/28

Zdravím vás,
a přeju krásný svátek. Musím říct, že to tady na blogu už chtělo změnu. Design jsem neměnila skoro rok a celkový vzhled už mě nebavil. Když teď máme pár dnů volna, tak jsem se rozhodla, že s tím něco udělám. Líbí se mi minimalistické blogy, třeba jen nápis a žádné obrázky nic, ale ke mě víc sedí něco aspoň trochu barevného. Kromě úvodního headeru změním i celkový vzhled. Líbí se mi, když články nejsou obyčejně pod sebou, ale na hlavní stránce se zobrazují jen hlavní fotky článků a vy si pak vyberete, na který se chcete kouknout a on se vám už normálně zobrazí. Poslední věcí, kterou bych tady chtěla změnit je rozpoložení samotného článku na více sloupků, ale to je už celkem high level a nevím jestli si s tím poradím. Až bude vše hotovo určitě udělám článek s tipy, jak si sám poradit s designem. 
Dnešní fotky jsem upravovala trochu jinak, stáhla jsem si nový program a tak zkouším, co umí. Na sobě mám šaty s nášivkami, kabelku, která toho moc nevydrží a botky v barvě cukrové vaty
boty - casnaboty.cz
šaty - shein.com
kabelka - cndirect.com
bomber - cndirekt.com

8 komentářů

  1. Ta kabelka je přímo roztomilá :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ten cupcake je skvělý!

    theheartissue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Zmena je vždy dobrá a dodá človeku viac motivácie:) A kabelka je roztomilá!
    Lily of the valley

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně to dodá tomu outfitu jiný rozměr, vážně se mi to hrozně moc líbí. Je to takový příjmený ozvláštnění :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  5. Super šaty, bunda a i taštička!

    OdpovědětVymazat
  6. Presne takéto designy sa mi páčia tiež teraz a spravila si skvelú zmenu, ktorá ťa určite nakopne :) Pekný outfit, tá cupcake taška je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kabelka je originální a mám ráda tyhle extravagantní kousky, i když je sama zas tak často nenosím. A bomber ač černá klasika, tak pěkný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.