New in

2016/08/18

Zdravím vás, 
jedno z minulých pondělí nám z práce zavolali, že nemáme chodit, protože není hezké počasí. Místo toho abychom čekaly až nám zavolají, jsme se spontánně rozhodly jet nakupovat. Už delší dobu jsme to měly v plánu, ale takhle nečekaný nápad byl o moc lepší. Slevy byly v plném proudu možná už spíše u konce, protože většina už byla opravdu přebraná. To nám, ale vůbec nebránilo v pořízení pár super kousků. Nejvíc jsem nadšená z hodinek, batohu a ananasových šortek. 
Co jste si pořídili v letních slevách vy ? 


Drobnosti : 
Omylem jsem si objednala jedny čiré brýle, ale možná je nakonec budu nosit. - tady
Hodinky aka Casio watch a chlupaté ponožky (vše H&M)
batoh - Zara
Rozhodovala jsem se jestli si ho koupit nebo ne. Byl zlevněný, ale stejně poměrně drahý, tak jsem ho tam nechala, ale po chvilce jsem se musela vrátit a vzít si ho. Paní prodavačka mi ho na pokladně ještě zlevnila. S instaxem jsou skvělá dvojka. Koupě měsíce ! 
vše - Cropp
Nejtěžší bylo sehnat plavky. Všude už byly ve výprodejích a koupit vrchní i spodní část v mé velikosti a ještě aby k sobě seděly byl nadlidský výkon. Jediné tyhle jsem našla ve svém čísle.
H&M
H&M
červené - Bershka, malinové - H&M
H&M
Štětce jsem si objednala na Ebay. Kvalita není nic moc, nevím, co z nich po pár umytích zbyde, ale jsou moc příjemné. 
vše - sh
H&M
MŮJ WISHLIST : 
BOTY - jestli bych měla přemýšlet nad novýma teniskama (,což v nejbližší době asi neplánuju), tak by to byly classic bílé nebo růžové Reebok
kromě toho bych si chtěla pořídit, nějaké botky na konec léta/podzim béžové tady
TOPY - jako vždy mám nedostatek basic triček na denní nošení kromě toho se mi moc líbí tahle košile 
BUNDY - potřebuju tři bundy
oversized džísku s nášivkama nebo nápisama
bomber jacket
a dlouhý trenchcoat
KABELKY - jelikož jsem si koupila perfektní batoh, takže další už nepotřebuji, ale hodila by se mi nějaká menší kabelka do města, ale na zase moc malá a kromě toho si chci pořídit nějakou střelenou mini tašku na party 
DŽÍNY - chci obyčejné, ale dobře sedící a hlavně pohodlné mom jeans

13 komentářů

  1. Páni, krásné věci!! Nejvíce mě zaujaly plavky a batůžek ze Zary :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní18/8/16 12:25

    Líbí se mi sportovní podprsenka a štětce :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že tie chlpaté ponožky miluje každý. Ani sa nečudujem, ja pomaly tiež doma iné nenosím. ♥ A tie malinové šaty sú krásne! :)

    my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tie šortky sú naozaj podarené! Najviac sa mi páčia tie plavky a športová podprsenka, ale aj ten batoh je skvelý:)
    pieces of me

    OdpovědětVymazat
  5. Batůžek je nádherný, ještě, že jsi se pro něj vrátila! ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné věci sis koupila :)) Ty plavky vypadají skvěle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne veci. Máš super štýl :)
    Colorful blog

    OdpovědětVymazat
  8. Super přírůstky! Moc se mi líbí ty plavky a poslední šortky! Skvělý wishlist!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty pantofle z Croppu mám taky :) jsou tak zajímavé, ale dají se nosit snad ke všemu :) a ten Instax potřebuju!

    Style Solution giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Conversy jsou absolutně boží :) <3

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj chtěla bych se zeptat, kde upravuješ fotky? A taky jaké byly tvé začátky myslím třeba první rok, když jsi psala? :)

    https://lifewithnell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Waaau same krásne veci! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.