Náš-můj blog slaví ČTVRTÝ ROK

2016/08/13

Chápete ? Bloguju už čtvrtým rokem. Nevím, kdy to tak rychle uteklo. Připadá mi, že čím jsem starší, tím mi roky utíkají rychleji, ale na nějaké hluboké zamýšlení dneska není čas. Pořád mi nedochází, že jsme založily společně s Agátou blog přesně před čtyřmi lety. Nevím, jestli si naše začátky někdo pamatuje, doufám, že se teď nebudete proklikávat k nejstarším článkům. Nejsme na to asi moc hrdé, ale postovaly jsme třeba třikrát denně, ikdyž článek měl jen jednu fotku a dva řádky textu, 
Jestliže jste při našich začátcích nebyli, tak blog se jmenuje AGA and AGA proto, protože jsme ho založily spolu. Já - Agnieszka a moje kamarádka Agáta, která po nějaké době zjistila, že to není pro ní, ale stále na blogu pracuje jako fotograf a i když se ji někdy nechce, tak ji moc děkuji za všechny ty skvělé fotografie. Když v článcích píšu MY, myslím právě sebe a jí. 
Musím bohužel přiznat, že jsem se nevěnovala blogu, tak jak jste asi byli zvyklí. Někdy jsem nepřidala článek i tři týdny. Články jsem nepřidávala, protože ani o víkendech jsem nebyla doma. Nepamatuji si víkend, který bych strávila úplným nic neděláním a i proto mi tenhle školní rok uběhl tak rychle. 

Začala jsem blogovat na konci sedmé třídy, kdy byl mezi blogy velký boom. Za poslední rok možná víc, rozhodně youtube převálcoval blogy. Nikomu se už nechce číst dlouhé články, radši si pustí video, u kterého můžou dělat více věcí najednou. Přiznám se, sama taky častěji koukám na YT než na blogy, ale poslední dobou se zase snažím vrátit do blogerského světa, protože fotky mě inspirují a baví mnohem víc než videa. 

Taky se musím přiznat a pochválit, že se mi povedla první velká věc a to, že budu na finále Czechoslovak TopModel v listopadu v Praze. Když jsem začala na konci sedmé třídy s blogem, tak jsem si nikdy nemyslela, že bych někde takhle mohla jet. Moc mě to potěšilo. Díky. 

A teď outfity !

7 komentářů

  1. Anonymní13/8/16 10:21

    Ta černá kočička je nádherná, vždy jsem si takovou přála! :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju ti :) Mimochodem překrásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, když to někdo dělá tak dlouho a stále ho to baví. Jinak moc pěkné outfity :)

    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  4. To ti gratulujem a samozrejme prajem veľa ďalších úspechov a poznaní! Tvojou čitateľkou som niečo cez rok a stále ma bavíš a rovnako aj iných ľudí <3 Veľa šťastia :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Ti gratuluju! ♥ Ať tě blogování baví i dál :))

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. to je krásný že ti blog vydržel tak dlouho až doteď:)) určitě v tom dál pokračuj pokud tě to naplnuje:)


    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. jeej, krásne fotky a tiež si myslím, že je super, že ti to blogovanie vydržalo až doteraz. ja si radšej prečítam článok ako by som si mala pustiť video, ale to bude asi tým, že naozaj veľmi rada čítam. prajem ti pekný deň, a aby ti blog ešte dlho vydržal!:)
    pieces of me

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.