Budu modelka ?

2016/08/02

Která z nás si jako malá nebo i velká aspoň jednou nepředstavovala jaké to asi je být modelkou. Jako malá jsem vždy chtěla chodit po molech, nosit oblečení známých návrhářů a být slavná. Vlastně mi v tom nic nebrání, jen mi chybí pár centimetrů, nadbývá pár kilo a správný modelkovský obličej mi taky chybí. Některé z vás to mají opačně. Modelkami být nechcete, ale všechny predispozice by jste k tomu měly. Pro vás tu mám dneska jednu nabídku. Skvělou a neodmítnutelnou nabídku. 
Znáte agenturu Czechoslovak models ? 
Je to jedna z předních českých modelingových agentur, která objevila např. Terezu Maxovou, Danielu Peštovou či Simonu Krainovou a dnes zastupuje taky Alenu Šeredovou nebo Andreu Verešovou, což jsou přední české modelky. Czechoslovak Models vlastní i největší módní událost v ČR Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend.
A o co mi tedy jde ? 
Přemluvit vás aby i vy jste to šly zkusit. Agentura pořáda prestižní soutěž Czechoslovak TopModel. Castingy se pořádají na podzim v různých nákupních centrech po celé republice ale i v Bratislavě. Vše zjístíte ve videu.

Jaká jsou pravidla ? 
Musíš být holka ve věku 13 - 19 let, vysoká alespoň 174cm.

O co soutěžíš ? 
Vítězká bude jednou z hvězd právě Mercedes-Benz fashion weeku 2017.

PŘIHLAŠTE SE - ZDE

S finalistkama se uvidíme na konci listopadu na finále. Držím palce.

10 komentářů

  1. S mojí výškou mám bohužel smůlu :(

    OdpovědětVymazat
  2. I kdybych vážila 30kg a vypadala sebevíc dobře, s mými 167cm bych neměla nikdy šanci.. chjo :D:/

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Ach tá výška... :D Ale modelkou by som asi byť nechcela :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  4. Jop. Dost dlouho si zahrávám s podobnou myšlenkou a ikdyž mi přišla nabídka od fakt skvlěý agentury, vím, že to co chtějí nemám, ikdyž si možná myslíš, že ano. Každopádně jsem to odmítla, nemám výšku a oproti tomu vím co mám. O "trochu" větší množství tuku než modelky :D!
    Ale co by mě bavilo? Fotomodelka a jelikož ani k tomu moc nepřikládám, tak prostě já fotím, ostatní pozuji :D !

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že jsem příliš malá a už taky trošku stará :D Ale věřím, že se určitě najde ta pravá budoucí modelka :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní2/8/16 17:58

    Vždycky se ráda dívám na tyto castingy a zároveň obdivuju slečny, které na o mají odvahu.

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat
  7. Skoda, ze agentury stale a stale posuzuji slecny podle silenych parametru a az druhotne podle jejich krasy a sarmu. Existuje takovych nadhernych divek, kterym agentury nikdy nedaji sanci a uprednostni ty, co pripominaji raminka na saty.


    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  8. Výšku mám - myslím, že tých mojich 177 cm je v pohode, ale myslím, že nie som práve modelkovský typ :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ještě takových dobrých 13 cm nahoru a 5 kilo dolů a budu moci být taky :D :D :D
    Všem holkám, který to zkusí, přeju hodně štěstí. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.