Mom´s jeans

2016/02/08

Zdravím vás ! 
Po dalším zaplněném víkendu, kdy jsem neměla snad ani chvilku volna jsem si dneska udělala day off. Zařídila jsem pár dlouho odkládaných věcí, hlavně brigádu na léto. Bude to moje úplně první práce, tak doufám, že mě to nezklame. O prázdninách jsem byla ráda, že nemusím nic dělat, ale zase někdy máte dny, kdy nikam nejdete a všichni jsou pryč a to bych do práce šla možná i ráda. Tak uvidíme. 
Kromě toho nám konečně odepsali ohledně eurocampu a bohužel jsme se do Švédska nedostaly, ale místo toho pojedeme do Portugalska, to je taky fajn. 
kalhoty - sh
tričko - Pull&Bear
hodinky - Casio
kabelka - c&a
boty - botovo.cz
 
 
 
 

9 komentářů

  1. Mom´s jeans sa mi dosť zapáčili, rada by som si nejaké kúpila. <3
    Pre mňa je dosť sen ísť aj do Švédska, aj do Portugalska, no momentálne by som brala radšej práve to Portugalsko... :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko je perfektné, už si musím takýto strih objednať!♥
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat
  3. Rada spomínam na to, ako som kedysi neustále brala mamine jeansy :))

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kalhoty jsou super, moc ti to sluší :)
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi ti pristanú tie nohavice :) krásny outfit :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Super outfit :) tak to vypada ze skinny dzinam uz opravdu pomalu odzvonilo :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  7. Nice outfit, dear!

    Would you like to follow aech other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit !

    Sleduj mne také na :

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.