Random.

2015/01/26

Zdravím ! 
Po dnešním koncertě se sborem už nic nehodlám dělat, tak jsem přemýšlela nad tím, jaký článek bych mohla přidat. Protože mám už od Vánoc nový mobil tak fotím úplně všechno kolem sebe. Takže uvidíte nějaký výběr fotek z mobilu, ale taky nějaký new in a to, co mi ještě nepřišlo. Bude tu i něco ze Silvestra. Nevím, jestli jsem to sem už psala, ale je dost možné, že pojedeme se sborem do Barcelony, (pořád se mi plete s Brazílií :D) tak jsme už okoukly všechny obchody, co tam jsou a tešíme se hlavně na Brandy Melville a Primark. 

Jezdí někdo z vás taky se sborem ? :D 
Myslím, že my si u toho užijeme vždycky dost srandy, protože máme poněkud  nevšední sbormistryni.




































nový crop top z rosewe
Silvestr : před, před, během a po 
další new in : House
školní gang // selfie vol.1 // mňamka // new in baby blue
v dmku je 40% sleva na Dermacol ! :) 
život nemocného // když přijde něco nového // tak se pracuje // zákulisí článku
 
už brzy ! :D 
ta držka aneb selfie time // king v mekáči // a uklizený pokoj
zásilka Printic // už brzy ! // co to je ?! // OBJEDNÁNO

14 komentářů

  1. Máš krásný pokoj! :-) a jinak ten kabát kostkovaný je super odkud prosím je? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňujem random príspevky!!! Barcelonu závidím, keď vám to vyjde, tak si to poriadne užite! Inak máš úplne úžasnú izbu :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a ještě lepší design blogu!! Nádhera!! ♥ Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  4. připomínáš mi mě, taky všechno fotím :D parádní fotky ))

    OdpovědětVymazat
  5. hrozně se mi líbí ten svetr co sis objednala, mě se nevejde pod žádnou bundu :/

    OdpovědětVymazat
  6. krásný pásek, top a batůžek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.