things that make me happy

2014/04/12

Už nějaký čas vím, že mnohem lehčí je stěžovat si na to, jak se máme špatně než se soustředit na něco pozitivního. Celý den se nám stávají příjemné věci, ale na konci dne si stejně pamatujeme jen to nejhorší, proč to tak je ? Žijeme ve spěchu a neuvědomujeme si, co všechno máme, až do doby než to ztratíme. Dneska jsem se rozhodla, že vám napíšu seznam věcí, které mě dělají opravdu šťastnou. Jsou to maličkosti, ale možná vás to bude nějak inspirovat. Doporučuji vám, začít si vést sešit, do kterého si každý den napíšeš, co hezkého se ti stalo a na co jseš hrdý i kdyby to měl být tvůj nejhorší den. Zapisuj si blbosti jako třeba : procházka se psem a vaření oblíbeného jídla. 

V komentáři napiš 5 věcí, které tě dělají šťastnou. 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



























♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
dobře strávený den       nákupy       pouklízený pokoj        blogování 

       nepromarněný víkend     nějaká událost      vzpomínky      koka       
zpívání    když něco udělám opravdu dobře    hezké sny     prázdniny       
sms na dobrou noc    povedené focení    bambulkový svetr     sranda       
dlouhé hovory na skypu   můj tlustý kocour   retro   focení všeho okolo

komentáře na blogu   vymýšlení příběhů před spaním   být večer venku   
když mi příjde balíček     upřímný úsměv     moje kolo     YT videa      
prázdninové večery   láska    dobrá známka       mrkvový džus

západ Slunce   vyvolané fotky    spánek    mluvení sám se sebou 

vánoční atmoška    slovo : broman    hodiny houslí   pastelové barvy 

plánování    volejbal   instagram    procházky   pusa na nos

pohodlné oblečení       vtipné hlášky

12 komentářů

  1. Poslední dobou se snažím myslet pozitivně a svět je hned něco hezčí :) moc pěkný článek.. takže největší radost mi dělá: když je moje rodina šťastná (klišé, já vím :D ) , když dostanu dobrou známku, nepromarněný den, kamarádi, nakupování :D mohla bych pokračovat dál a dál, každý den mám jiné věci, které mě dělají šťastnou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou tak nádherné, přijdeš mi z nich hrozně moc sympatická a máš nádherné vlasy, co se článku týče, moc hezky si to napsala :-) Nejvíc šťastná jsem, když udělám někomu radost (třeba když někomu něco koupím, nebo něco podobného), dále mě šťasnou dělá přítel už přes 4 roky, to nemůžu vynechat no a dále, třeba když se na mě někdo jen tak usměje, vždycky to tak zahřeje u srdce a potom takové maličkosti, jako že když dostanu ve škole dobrou známku, komentáře a čtenáři na blogu a spoustu dalších :-) a to není vůbec špatný nápad vést si ten sešit, to mě zaujalo!díky za nápad :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takové komentáře mi dělají největší radost :) mají nějaký obsah a né jen, sluší ti to :) se vším souhlasím :)

      Vymazat
  3. Fotky čo si sem pridala sú super! Prídeš mi celkovo pozitívna a tak by ma aj zaujímalo 10 vecí čo ťa nerobia šťastnou! :D :D
    Aj by som ti napísala, čo ma robí šťastnou /a to je toho veľmi veľa/ ale ja som už dávnejšie urobila video. Ale ak by sa ti ho nechcelo pozerať, pár vecí napíšem. V prvom rade, je milé, že sa pýtaš takto aj svojich čitateľov. Ale tak mňa určite hudba a divadlo, rodina a priatelia, jedlo a spánok a určite ma vie potešiť taká dobrá známka z písomky alebo to, keď prídem domov a vidím, že na blogu pribudol nový komentár alebo čitateľ.
    Ak chceš: https://www.youtube.com/watch?v=NpAfvueHWio ,tu si ho môžeš pozrieť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snažím se být pozitivní, ale stejně si pořád na něco stěžuju a s těmi věci, co mě nedělají šťastnou to je super nápad :) přijdeš mi moc sympatická:)) a video je supr čupr :)

      Vymazat
  4. úžasné fotky, moc ti to sluší! :) já jsem ráda, když můžu být s mým přítelem a kamarády, potom miluju fotky, umění, design a módu.. a rozhodně nesmím zapomenout na knížky, protože kdybych měla čas, tak čtu pořád :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký fotky. U mě to určitě jsou knížky, jak jejich psaní, tak jejich čtení. Pak miluju přírodu, focení a hudbu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi tak krásná !!
    Jinak k tématu :D . Nejvíce šťastnou mě dělá objetí, ať už je od kohokoli. Pro mě to je více, než jakákoli slova <3
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. máš úplnou pravdu, opomíjíme maličkosti, které nás dělají šťastnými..:) je dost těžký napsat jen pět věcí, když se zamyslím je toho hromada a vůbec nechápu, proč někdy bývám tak špatně naladěná:D
    - objetí
    - teplý a slunečný den
    - kontaktní čočky
    - přestávky, kdy sedíme snad všechny holky ze třídy spolu a bavíme se:D
    - milý komentáře, který nejsou jen "hezký fotky, koukni na můj blog"
    btw. tak mě napadlo, nechtěla by ses někdy potkat?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi to máme stejně :) už jsem ti odepsala na blog :)

      Vymazat
  8. Hezké fotky, jsi hrozně pěkná :) Já ani nevím, ale na hrozné věci během dne automaticky zapomínám a večer si pamatuji jen to pěkné. Veškeré situace, které mi udělaly radost, si pak přehrávám neustále dokola a na ty horší vůbec nemyslím :) Myslet pozitivně je ale někdy hodně těžké, pokud se člověku stalo něco více nepříjemného, co nelze jen tak přejít. Určitě dobrý tip vést si ten sešit a zapisovat si to :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.