25 random facts about me

2013/10/01

Už na začátku říkám, že 50 faktů, tak jak by to správně mělo být, bych nezvládla. Proto polovina, která mi i tak zabrala hodně čásu :D Tenhle TAG má sloužit k nějakému bližšímu poznání autora blogu nebo youtube kanálu. Tenhle TAG spíše vídáváme jako video, ale snad se vám to bude i v psané formě líbit. Něco už možná víte, ale opakování je matkou moudrosti :D 
























pro více čtěte dále
  1. za pár dnů budu slavit 15. narozky ! :) 
  2. chodím do polské školy
  3. moje celé jméno je Agnieszka
  4. bydlím v česku a ovládám češtinu (:D)
  5. nejlepší kámoška je Agáta
  6. nikdy jsem si nic nezlomila 
  7. často se mi stává, že mi výjde horoskop
  8. jsem přírodní blond
  9. stačí troška a mám modřiny :( 
  10. když se směju, mluvím hrozně tenkým hláskem a není mi rozumět 
  11. hraju volleyball
  12. mám ráda slovenský/český rap
  13. jsem šílený bordelář 
  14. horrory a akční filmy jdou úplně mimo mě 
  15. bojím se kaprů, když plavou ve vaně
  16. donedávna jsem nesnášela čínské polívky 
  17. vždycky když někde vidím krásný diář, mám chuť začít hned psát taky 
  18. někdy rádá trávím čas sama 
  19. mám "skvělý" orientační smysl 
  20. jsem lechtivá (moc, moc, moc) 
  21. nesnáším česání 
  22. nechápu, jak někdo může mít ve všem systém a vydržet u toho 
  23. byl čas, kdy jsem si vlasy žehila úplně každý den
  24. v budoucnu chci bydlet ve velkém městě 
  25. děsí mě zvuk gumových rukavic nebo balónků 



Doufám, že víte něco, co jste ani netušili. Dejte mi vědět, jaký je nejdivnější fakt o vás ? :D 

12 komentářů

  1. jej kedy máš narodeniny? ja šiesteho budem oslavovať 19 ;)

    OdpovědětVymazat
  2. já když jdu do obchoďáku z přítelem, je vyděšen ještě předtím než projdu dveřma. :D ví, že nastane taková hodinka mých výkřiků: jéé, to je božím, to si koupim, přitom odcházím s minimem věcí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, jsi hrozně zajímavá..třeba ta škola a to jméno :)) Taky nesnáším česání a nikdy jsem nic zlomeného neměla.

    OdpovědětVymazat
  4. S orientačním smyslem jsme na tom podobně:D

    OdpovědětVymazat
  5. Asi jsem fakt netušila to s těma balónkama :D Taky nesnáším česání vlasů ;)

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem nikdy nic zlomeného neměla,ťukám ! :)
    Jé,teprve patnáctiny? :O tipovala jsem tě na víc :)
    divnějších faktů je asi vždycky víc,ale zrovna si nevzpomínám :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. tu 9 . máme stejnou :D
    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. balonky? to je v pohode ,ja nesnasim skrabani na tabuli:D
    pekne napsane:)

    OdpovědětVymazat
  9. hodně věcí máme společných :D:D:DD

    OdpovědětVymazat
  10. hodně věcí máme společných :D:D:DD

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní2/10/13 20:21

    super príspevok! Tiež mám veľa vecí spoločných! :)

    OdpovědětVymazat
  12. s tými modrinami to mám aj ja a nikdy ani neviem kde som si ich stihla urobiť that sucks :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.