Where will I go ?

2013/05/12

Psala jsem, že pojedu na výlet. Navštívili jsme s rodiči Vratislav, Poznaň a Hnězdno, které kromě Hnězdna patří k největším polským městům.  Mám spousty fotek, tak jsem jen některé dala dohromady. Fotky jsou rozdělené podle měst. Měli jsme se skvěle a ikdyž jsem nechtěla jet, tak jsem nakonec bylo moc ráda, že jsem neseděla doma. 
Krásný Wrocław, který se mi moc libíl a tak trochu mi připomínal Toruń, ale jednom trochu :) Toruń je Toruń.
























































Jezdíte rády s rodiči na výlety ? :) 

8 komentářů

  1. Krásný fotky, my s rodiči moc na výlety nejezdíme)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, snad sis to užila :)) jo ráda, i když to není zase tak často :) )plánujeme výlet do Vídně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky , taky bych se ráda podívala do Polska:)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní12/5/13 16:14

    moc krásne fotky. v poľsku som zatiaľ bola len vo Wieliczke, v soľnej bani, kde je tak krásne. a zajtra sa zrovna chystám do poľska tiež, len už nie na tak pekné miesto, ale oveľa smutnejšie miesto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve Wieliczce je krásně, byla jsem tam už párkrát. Kam se chystáš ?:)

      Vymazat
  5. Miluji,když narazím na skvělý blog! :)) Super fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotky začnem sem chodiť častejšie....:)

    inak ta pozvyam na moju GA:)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní20/5/13 15:02

    Krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.