We can be homeless

2013/04/25

Od neděle nebyl článek. A proč ? 
Ztratila jsem foťák. Ano, ano ten Nikon.
Nechápu, jak může být někdo takové tele jako já. 
Zavazuju si boty na cestě, všechno položím na zem a dokonce i foťák. 
Boty jsou zavázané a jdu dál. Samozřejmě Nikon zůstává na cestě.
Nemůžu pochopit, jak jsem ho tam mohla nechat. Zjístila jsem to až v hudebce a hned jsem se šla s učitelem podívat na místo, kde jsem si boty zavazovala. 
Je nulová šance, že tam bude. 
A opravdu na cestě není. Říkám si, že toho mám opravdu dost.
Nejdříve ho rozbiju a pak i ztratím. 
Další den, kdy už ani nepočítám s tím, že by se mohl najít, mamka volá na policii a sympatický policista nám oznamuje, že se nějaký ten Nikon opravdu našel a podle všeho je to ten můj. 
Poctiví lidé opravdu nevymřeli yohoo ! 















































Fotek je hrozně moc a nevím, které vybrat. Každopádně takhle jsme šly v pondělí do školy a se školou taky přes celé město do kina. 
Myslela jsem si, že můj obleček je fakt děs, ale přitom to sako je celkem dizajnový kousek, nezdá se Vám ?:D 
Nejlepší je ten dlouhý, džínový kabát. 
Dost jsme se u toho nasmály, jak u vybírání oblečků, tak i oblékání.

10 komentářů

  1. Dooost dobrý a blááznivý fotky!.D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ty máš teda štěstí ! :) A zároveň smůlu, nechápu jak jsi ho mohla někde nechat :D :D Ve chvíli kdy bych to zjistila, bych se šla asi zabít, nesnáším takový ten hrozný pocit, že je něco v prdeli :D
    Ten kabát je fakt pecka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo? Taky jsem to říkala, že stojí za to :D! Taky jsem myslela, že se poseru a vůbec jsem nevěděla jak to řeknu doma.

      Vymazat
  3. Woooww :D
    Krasne ste a užasna šiltovka :D

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kšiltovka a kabát jsou nej :D! děkujeme:)

      Vymazat
  4. Ta slečna s zeleným kšiltem je strašně hezká! Páááni. :)

    OdpovědětVymazat
  5. bomba ! :)
    ty fotky jsou fakt vydařené :DDD
    ta první je jak z amerického filmu..:)

    OdpovědětVymazat
  6. hrôza :DDDDDDDDDD
    šalene :DDD

    OdpovědětVymazat
  7. tak to jsi měla štěstí! u mě bych se klidně i vsadila, že by se nenašel :D
    hahahaha, parádní fotky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.