RETRO diy

2013/01/27

Tak všechno po pořádku. Ve středu máme školní ples, jelikož plesy vždy organizují osmáci, tak to tento rok máme pod palcem my. Vymysleli jsme si téma : 60. léta. S Agátou jsme "moderátorky" (jestli se to tak dá říct :D), celého večera (spíše odpoledne), takže musíme hlavně vymyslet nějakou uvodní řeč. 
A samozdřejmě všechno musí být v stylu 60. let a oblečení je hlavní věc. Měla jsem dlouhé děsivé babičkovské šaty, v kterých bych v původní verzi asi nešla. Rozhodla jsem se je trochu předělat.... 



 Takže takhle nějak to vypadalo na začátku (:D :D ). Chtěla jsem je zkrátit a ustřihnout ty příšerné průhledné rukávy. Přistřihla jsem je trochu více, měla jsem s toho spíše minišaty a to se opravdu nehodilo. Takže jsem si se zbytku látky udělala bodycon sukni a přišila jí k šatům. Takže to dopadlo jako peplum šaty, ale volánek je delší. Rukávy jsem odpárala a takhle to dopadlo téměř po dvouhodinovém přešivání, stříhání, měření a párání. 






Mi se to líbí.
Samozdřejmě na denní nošení to není, ale na maškarní ve stylu 60. let. 
Proč né. :) 

14 komentářů

  1. vypadají teď nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) ikdyž ven bych v nich asi nešla :D

      Vymazat
  2. páni ty jsi šikovná !! vypadá to dokonale !!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. šikula! dokonale si ich prerobila ;)

    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat
  4. To mi spadla pusa opravdu ! Ty šaty jak si předělala jsou opravdu ůžasné :-) kdybych je viděla někde v Háemku nedivila bych se kdybych si je sama koupila:D Opravdu seti povedly))

    OdpovědětVymazat
  5. je to boží i na denní nošení! :) ale v tom sněhu, co tam teď je, no, to nevím :D užij si maškarák!

    http://mon-monde-merveilleux.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je naprsoto úžasný!!! Předělala si je skvěle! .)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Velice povedené šaty. A nemohu s tebou souhlasit, že by se to nedalo nosit "normálně". Něčim oživit by to chtělo. Nějaký pásek :). Retro se vrací zpět neboj se toho!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty šaty jsou úúúžasný:')) já bych je nosila i normálně, protože jsou fakt úžasný:) to se ti povedlo!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.