5. DEN

2012/10/05



7 dní/ 7 faktů

1.DEN - sedm věcí, které bych chtěla umět
2.DEN - šest věcí, které se mi zdají nedosažitelné
3.DEN - pět věcí, o kterých často přemýšlím
4.DEN - čtyři věci, které chci přes tento rok udělat
5.DEN - tři způsoby, jak získat mé srdce (:DD)
6.DEN - dvě věci, které se za ten rok v mém životě změnily
7.DEN - věc, na kterou teď myslím

Tahle otázka je přeložená, protože jsem už neměla nápad co vymyslet. Vůbec nevím co napsat, takže napíšu první tři věci, které mě napadnou. 

1. způsob - Vyhnout se, trapným balícím trikům tipu : Já tě bouchnul hahaha ! Rada nad zlato, že ano, ale znám živý důkaz toho, že takhle se holky opravdu balí :) 
2. způsob - Paměť ! :D Kluci by si mohli pamatovat aspoň, kdy máme narozeniny :) Neříkám, že jsem nikdy na nic nezapoměla, ale je supér dostat hezkou narozeninovou smsku! (Doufám, že mi ji někdo napíše :D, spoléhám na Agatu) ! 
3. způsob - Dostatávat papírky s milými vzkazy. Je to možná dětinská blbost, ale rozhodně to potěší :

1 komentář

  1. Ahoj,jojo psala,ale ja to nejspiš vymazala sakra..Ja totiž většinu e-mailu mažu pokud nejsou z adresy kterou z nám jelikož jiné adresy se mi mezi x upozorněním z různých stránek hledají blbě.. :( Nemohla by jsi mi odepsat na e-mail znovu prosím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.