Autumn wishlist:)

2012/09/21

Čauahoj:) Prominte, že tady moc nejsme:D Je to způsobené školou, na kterou si myslím ještě pořádně nikdo nezvykl(aspoň já ne:D). Konečně pátek!:D Jaké máte plány? My s Agou zítra pojedem na kolech na "Modrou těšínskou cyklojízdu 2012". Skoro celé město se sjede na kolech a společně všichni jedou do vesnice poblíž opékat párky atd.:D Určitě vám to všechno zdokumentujem! A teď už k wishlistu:) Dneska jsem se probudila, že mi je hrozná zima tak jsem skončila s bundou a teniskama:D(taky u vás bylo kolem 5 stupňů?:D) Už jsem začala přemýšlet, co bych potřebovala chtěla za oblečení na podzim. Podzim je asi moje nejoblíbenější období. Jsem milovník svetrů, šálu atd.:D Miluju, když parky jsou plné barevných listí, lehce svítí slunce a že když mluvíš jde ti pára z pusy:D 





  1. Vínové kalhoty- teď jsou všude barvy jako vínová, myslivecká zelená. Moc se mi líbí:) O tyhle kalkhoty s Agou spolu zapasíme, kdo je bude mít rychleji.
  2. Ponožky, podkolenky- nedávno jsem si koupila černě kalhoty, které jsou kratší, takže na podzim bych si je chtěla pořídit.
  3. Růžový svetr- hrozně se mi líbí nová kolekce od H&M s Lanou Del Rey. Je celá  v stylu 60. let:)!
  4. Šála- nějakou teplou a vlněnou!♥
  5. Košile- něco na způsod téhle. Možná i v jiných barvách:)
  6. Myslivecká bunda- teplá s kožíškem a pohodlná!:) Kábat už totiž mám.
  7. Šaty- hrozně se mi líbí ten střih:) Jednoduché a krásné. Ideální na oslavu atd. k pučocháčum a svetru:)
  8. Krémový svetr s cvočky- jsou taky všude:D Svetrů není nikdy dost:D
  9. Válenky- pohodlné a teplé:) Na podzim úžasné:D!
To je asi vše, ale určitě si nekoupím úplně všechno:D Šíleně se těším na podzim!:) Užijte si víkend!

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.