Řasenkový special

2012/08/12

První kosmetická recenze. Nejsem nějaký kosmetický maniak o kosmetiku se zajímám jako většina holek. Dneska budu recenzovat řasenky. Většinu vyhodím, hned co uschnou. Takže vám ukážu ten zbytek :D

Všechny řasenky.
















1)Maybelline New York the COLOSSAL volume express
Mám jenom kartáček, který používám na rozčesavání. Tyhle řasenky jsem měla asi tři. Znovu uvažuju, že si jednu koupím. Je to asi nejlepší řasenka, kterou jsem kdy měla. Řasy přiměřeně prodlouží. Rozhodně neslepuje. Zvětší objem řas, ale ne tak, že jsou na řasách hrudky. Cena : cca 200,-kč
Prodloužení : 50%
  Rozčesání : 80%
      Objem :100%
Dermacol Night GROW lash serum
Na obalu píše podpoří hustotu a růst řas + 3mm delší řasy. Já to použivala asi dva týdny. A výsledek ? Žádný ! Řasy jsem potom měla suché a začly mi i vypadávat. Koupila jsem si to jen kvůli té akci. Jinak na takové "zázraky" rozhodně nevěřím. Za mě rozhodně NE ! Cena : 200,-kč
Maybelline New York the Falsies Volume Express
Stejně dobrá jako její žlutá předchůdkyně. Řasenka mi vyhovuje. Uplně nádherně prodlouží a natočí. Cena : 200kč
Prodloužení : 89%
  Rozčesání : 75%
     Objem : 100%
Miss sporty Studio LASH instant volume
Moje kdysi nejoblíbenější řasenka. Používala jsem jí víc než půl roku. Řasy prodlouží asi nejvíc ze všech. Jsou potom, ale hodně tenké, takže je nutné nanášet více vrstev. Momentálně jí používám na rozčesavání. Cena : cca 70 kč
Prodloužení : 95%
   Rozčesání : 100%
      Objem : 35%
Miss sporty Pump up BOOSTER
Kartáček je dost hustý, což je fajn. Možná až tak řasy neprodlouží ale skvěle je rozčeše. Vhodný pro řídke řasy.
            Cena : cca 80kč
Prodloužení : 60%
   Rozčesání : 100%
      Objem : 75%
Essence multi action
Řasenka, kterou momentálně používám. Spolu s žlutou maybelline jsou super ! Má obyčejný kartáček, který je podle mě nejlepší.
            Cena : cca 60kč
Prodloužení : 89%
  Rozčesání : 60%
      Objem : 95%
Oboustranná řasenka Alverde
Koupila jsem si jí jenom kvůli té bíle čísti. Nejdřív jsem s ní nebyla spokojená, ale teď bych jí nevyměnila :D Řasy chrání a hydratuje. Nahrazuje práci kleštiček na řasy. Cena : 110kč
Miss sporty millionaire LASH waterproof
Opravdu voděodolná. Sice dělá hrudky a řasy zkrátí, ale vydrží na oku celý den. Cena 80 kč

2 komentáře

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.